Monday, October 10, 2011

Semalam...

Setelah di ajak skype,ditolaknya dan akhirnya...semalam kitaorg berskype + in group ag tuh...hrmm..than,ade member yg merajuk plak...ok..dia trus offline..xper..die ambk mase untuk tenangkn fkran..now tggl aku ngn si dia..setelah berskype bagai,aku mnx die ON video,mula2 die tolak dan stlah pujukkan PLAYBOY..die pon ON,tp ON mghala ke bantal..PON BOLEH...hahaha..kelakar kan...hrmm..borak dan borak dan jgk borak lg...die cakap nk off sudah...hanpa ku hanpa...hiihihi...mgkn dia dh ngntuk..kod la..ak pon xtao...tp smlm mmg hr paling indah sampaikan ade mmber aku CHAT 
Mizan : " ko skype dgn sape LONG"
Aku : skype dgn awek r..
Mizan : sape long?
Aku : dgn Mas la...hihihi
Mizan : akhirnya kauorg bersatu jgk yer..aku setuju..serasi sgt2..

hahahah....begitulah CHAT smlm..hihi...w'bgaimanapon...aku tao,se happy mana pon...Tuhan maha esa...lau der jodoh..xkemana..tol x MAS?? hihihi...tapi apa kan daya...kita seorang insan dan sahabat yg setia...betol tak kengkawan yg lain...huhuhuh...

bidang menaip ni agak kurang...tulis pon just 4 fun...sape bace ni..die nk fkr ape..ikod argh...hahah...

No comments:

Post a Comment