Monday, October 10, 2011

Kisah Aku dan Family..

Beberapa hari ini,macam2 terjadi pada diriku ini...Hp rosak,kena marah dgn my mom,ade jantan mane entah mscall aku bagai,nk call die xder duit..so,mscall jer argh...bodoh tol..dh tuh mau carik pasal lak tuh...sial lar..lupekan sal jantan tuh..hihih...macam2 terjadi..sampaikan aku merajuk dgn mak aku dan jgk mrjuk dgn diri sndri..ape boleh buad..smlm jgk pkol 2.30 pg : 


adk : jadi balik tak nanti ?
aku : xjd balk dh,sbb aku mrjuk dgn mak sbb mk marah aku..
adk : lah,knpa plak..mak xmrh la..cuma nasht..mak xsihat ni...
aku : mak marah aku..aku tau la..smpai hrni mk xcall aku agpon..ayh pon sma...hrmmm
adk : mak nk call cmna mak xsihat...apa la...tadi ayh tnya pasal abg..
aku : hrmm...ayh tnya apa?
adk : abg xcall ka?? dia merajuk ag ka dgn kita?? 

sebak seketika w'pon time tuh tgh skype..tak terungkap sedih ht ini..nk call,sh lewat pg...hnya terpendam dlm ht...

aku : yaka...aku dok tunggu pggln dr mak and ayh..tp depa jgk tunggu pgglan dr aku..ptot lar...smpai bila nk sudah..
adk : call lar depa..depa rndu kat abg..kesian kat depa..
aku : oklah..t aku topap,aku call...thnks adk..apa2 hal..gtau ok..


sampai skrg aku lom call ag...KENAPA???

HATE MY SELF.... 

Mak...Ayah...i love both of you..maafkan saya...

No comments:

Post a Comment